Jak to zrobić? tzn.: Jakie funkcje DLL'ów systemowych?

Autor: Szymon Jachim (simo_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 29 Aug 1997 - 00:02:26 MET DST

Hej!
  Programuje w Delphi pod W95 i chciałem prosić zaawansowanych o pomoc w
"sztuczkach systemowych". Mam 2 pytania do wirtuozów programowania w
Windows'ie:
1. Czy jest jakiś spis i help do funkcji DLL'ów, API'ów, i systemowych DDE
(głównie windy 95)? Może da się go ściągnąć za darmo z inet'u?
2. Jak ingerować w działanie systemu? Dodawać swoje menu kontekstowe? itp.
  Z góry dziękuję za pomoc, która z pewnością nie tylko mi się przyda.

3 majcie się

--
Szymon.Jachim_at_usa.net