Re: Problemik

Autor: Michal Zielinski (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Thu 28 Aug 1997 - 15:41:19 MET DST

> Witam!

> Mam problem z CD-kiem (Toshiba 8x). Przy uruchamianiu systemu (Win95) CD
> jest rozpoznawany, zauwazany (mruga dioda), natomiast juz w okienkach
> nie ma stacji CDROM-u (D:), pod DOS-em tez jest tylko stacja A: i C:.
> Problem polega na tym, ze jeszcze kilka dni temu wszystko bylo OK.
> Jedyne co w tym czasie robilem to instalacja nowej myszki i przelozenie
> innego zlacza tasmy do napedu dyskietek.

Calkiem mozliwe jest , ze w trakcjie tej operacji poluzowaes lub
wyciagnales kabel os CD z gniazdka.Przy starcie W95 stwierdza ze ma CD , po
czym orientuje sie , ze go nie ma i nie wyswietla.
> W menadzerze urzadzen mam pozycje kontrolery CDROM.
> Proba automatycznej instalacji w panelu sterowania sprzetu konczy sie
> nie znalezieniem zadnego nowego urzadzenia.
Jezeli masz Pentium , to przy starcie powieni wyswietlic cos takiego

Found CD-ROM NEC 273

Sproboj przelozyc go na inna wstazke , w ten sposob jednoznacznie
wykluczysz awarie sprzetowa.

> Byc moze jest to prozaiczny problem, ale nie mam jeszcze wiekszych
> doswiadczen z Win95, wiec bedze wdzieczny za wszelkie konstruktywne
> uwagi.

Pozdrowienia

Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl
Microsoft Windows 95:
              What do I have to fix today?