Problemik

Autor: Wojtek K (papek_at_hotmail.com)
Data: Thu 28 Aug 1997 - 08:31:11 MET DST

Witam!

Mam problem z CD-kiem (Toshiba 8x). Przy uruchamianiu systemu (Win95) CD
jest rozpoznawany, zauwazany (mruga dioda), natomiast juz w okienkach
nie ma stacji CDROM-u (D:), pod DOS-em tez jest tylko stacja A: i C:.
Problem polega na tym, ze jeszcze kilka dni temu wszystko bylo OK.
Jedyne co w tym czasie robilem to instalacja nowej myszki i przelozenie
innego zlacza tasmy do napedu dyskietek.
W menadzerze urzadzen mam pozycje kontrolery CDROM.
Proba automatycznej instalacji w panelu sterowania sprzetu konczy sie
nie znalezieniem zadnego nowego urzadzenia.
Byc moze jest to prozaiczny problem, ale nie mam jeszcze wiekszych
doswiadczen z Win95, wiec bedze wdzieczny za wszelkie konstruktywne
uwagi.

                        Dzieki!
                        Wojtek K.

 e-mail: papek_at_hotmail.com