Re: Komputer z Ameryki

Autor: Slawek (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 06:21:46 MET DST

Radoslaw Poplawski wrote in article <3407f76a.2202693_at_news.icm.edu.pl>...

>Ask Dell.

Ja wiem. Oni nikomu nie oferuja 1GB HD oprocz na europy wschodniej.

>Jakos widywalem lepsze skladaki. Wniosek: polskie skladaki sa lepsze od
Dell
>:). Ale jezeli jestes pewien, ze Dell to firma pierwszorzedna, to ja jestem
>pewien, ze specow od marketingu maja faktycznie pierwszorzednych.

Dell jest jednym z producentow ktory ma proprietary MB. Jest to skaldak
rasowy no i nizlez wychodzial calalfirma w jakosci, tech support itp.
Maja tez swieten ceny.

>Bo patrzyles tylko na "łobrazecki".

Nie, widzialem interaktywny serwis na www pozwalajacy "ukladac" sobie
komputer z dostepnych elementow podawana jest na biezac cena systemu i taki
ulozony przez siebie komputer mozna sobie na konicec zamowic.
Znasz podobny mozliwosciami serwis w domenie .pl?