Re: POMOCY!-problem ze startem HDD

Autor: PECET (joker07_at_polbox.com)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 13:36:40 MET DST

To nie jest powazny problem (tak mi sie zdaje na pierwszy rzut ok)

Winny jest prawdopodobnie W OSR2 i jesgo system plikow FAT32
nie jest on zgodny z W95 i DOS-em ani z niczym innym
W OSR2 jest tak zrobiony ze nie pozwala (pozwala, ale sie wtedy wali)
na start w DOS-ie. Wtedy niszczy swoja startowke i ... kupa nic
dalej nie pojdzie. Ja mam dwa Quantumy i na jednym jest OSR2 i FAT32
i system z drugiego dysku (po wystartowaniu z niego) nie widzi parycji
FAT32

Rozwiazanie porblemu (porawdopodobne)

-- sformacic dysk z OSR-em na normalny FAT16 lub przerobic np. Partiton
Magic
na takowa parycje
-- Zainstalowac u kumpla OSR2
-- WAZNE - ustawic odpowiednio jumpery slawe/master single/dual disk
-- wiecej nie wiem

Zycze powodzenia. jak cos ruszy odezwij sie na prov

C U

--
Joker
joker_at_priv.onet.pl