POMOCY!-problem ze startem HDD

Autor: lukassus (lukassus_at_geocities.com)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 10:30:57 MET DST

Mam dysk Quantum 1,2 Gb i Windows 95 OSR2. Kiedy zabralem HDD do kumpla
i staralem sie podpiac do jego HDD, nic z tego nie wyszlo, jego system
nie widzial mojego twardego. Gdy podpiolem moj HDD do swojego PC,
zaczely sie problemy. Przy wlaczeniu komputera dysk pracuje, pokazuje
sie ramka z konfiguracja systemu i w tym momencie dysk stopuje. Wszystko
jest w BIOS`ie ustawione a mimo to system uruchomic moge tylko z
dyskietki startowej. Moze ktos spotkal sie z tym i wie, jak to
rozwiazac. Mam juz dosc formatowania twardego. Pomocy.

Lukassus

lukassus_at_rocketmail.com