Re: Internetowe klamstwa w GW

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_okonet.com.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 11:49:06 MET DST

Gwidon S. Naskrent wrote:

> To niech wezma do redakcji kogos kto sie na U*ixie zna, do jasnej! Moze
> nawet wyz. wym. Szyszle Grzegorza (moze przestalby wreszcie lui
> tylko flamowac windziarzy, a na pewno zdobylby sobie wieksze audytorium).

Alez kazdy moze napisac tekst, po co az "brac go do redakcji"? a jak by
nie bylo w GW specjalisty od lisow (na szczescie jest - bardzo fajny
tekst Wajraka w dzisiejszej GW), to tez by trzeba jakiegos "brac do
redakcji"? W Polsce jest calkiem sporo ludzi znajacych sie na Internecie
na przyklad, a tylko po czesci widac to w rosnacej liczbie pism na ten
temat.

> #>A Microsoft? Moze po prostu ma dobry serwis informacyjny w Polsce i
> #>sporo tu robi? Ja dostaje prawie dokladnie taka sama porcje informacji z
>
> W Polsce nie robia wiecej niz w innych krajach.

Skad wiesz?

> To wykrecanie cos mi przypomina...

Wykrecanie czego? To ze chce znalezc i sprawdzic informacje?

> Wszystko pieknie, ale juz za pozno z ta kooperacja; prawdziwi mezczyzni nie
> czytaja KiB, period.

Na szczescie sa tacy co maja inne zdanie (w obu kwestiach).

Jaroslaw Zielinski
http://winter.it.com.pl/ - Wiadomosci Internetowe
http://www.wybory97.pl/ - Wybory97.pl