Re: Komputer z Ameryki

Autor: Lukasz Jozwinski (luksoft_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 09:33:43 MET DST

On Tue, 26 Aug 1997 21:36:09 GMT, Kalafiorczyk <ghost_at_simg.com> wrote:

<...>
>Trzeba uważnie przeszukać ich strony "Technical Support". Wszystko
>jest bardzo dokładnie opisane, aczkolwiek niechętnie wymieniają
>nazwy producentów części. Teoretycznie mógł bym wyrzucić wszystkie
>broszurki i dyskietki jakie przyszły z moim Dellem, i mógłbym
>wszystko odtworzyć z www.dell.com.
>
>Dla przykładu: mój Dell przyszedł z dyskiem IBM DHEA-36480.
>Takiego dysku nie można kupić oddzielnie sztuk jeden.
Jak to sie nie kupi, moze u Della, albo w USA, bo ja moge go kupic za
1500 zl, u nas w Polsce.
Tezbym taki mial, ale mialem tylko 10 baniek, wiec mam DCAA-4.2 GB.

> Dysk jest dość szybki, i bardzo cichy, pierwszy raz myślałem, że
>w ogóle się nie rozkręcił.

>W pewnym sensie zgodzę się, że kupowanie Della to kupowanie
>kota w worku. Kupujesz kota, który jest gwarantowany zdrowy,
>i w 5 minut po wyjęciu z worka będzie łapał myszy. Mój kot
>miał ponadto mały złoty dzwoneczek, chociaż ja zamówiłem
>i zapłaciłem za kota z mosiężnym dzwoneczkiem.
>
>Polecam Dell-e wszystkim tym, którzy potrzebują niezawodnego
>peceta, a potrafią psychicznie wytrzymać nieświadomość tego
>jakiego koloru będzie nalepka na płycie głównej.

> [...]

Zawsze zloze sobie lepszy sprzet, bo bede mial, to co chce miec a nie
to co "kosmonauci" mi wstawia.
Po za tym na pewno zloze sobie o 30% taniej, a chodzic bedzie o 20%
lepiej.

Luk

e-mail:luksoft_at_pluton.pol.lublin.pl
          Warcraft II page: