Re: Zapomnijcie o Uniksie w Internecie

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 08:25:16 MET DST

In pl.comp.os.linux M.C.Mar - Mariusz Woloszyn <woloszyn_at_tempac.okwf.fuw.edu.pl> wrote:

> To nie jest dziennikarstwo, kiedy ktos stwierdza jakies absurdalne
> banialuki w stylu, ze to Bill stworzyl interneta, albo jakiestam podobne....

Kiedyś kilkakrotnie miałem niewątpliwą nieprzyjemność konfigurowania
dial-upa w 95. No i po skonfigurowaniu modemu (autodetect... niech to
się lepiej nieco inaczej nazywa... np. wściekacz człowieka) pojawił się
protokół TCP/IP. W sumie nic dziwnego, bo bez tego ani rusz. No i tak
mnie "tchnęło" żeby sobie pooglądać wiadomości (właściwości) tego oto
skrawka systemu. MS przedstawia takie dane: nazwa pliku (chyba), rozmiar,
data modyfikacji, wersja i (sic!) firma. I oczywiście w polu "Firma"
pojawiło się słowo "Microsoft". Tak, ja wiem, że to chodzi o implementację
o implementację TCP/IP przez MS, ale taki jeden czy drugi szary user
spojrzy na to, poczyta "Gazetę" i "KiB", a nawet "PC-Kuriera" czy "Chipa"
i już "wszystko wie".

> mnie się tak na marginesie wydaje, ze Bill się nieźle na tym
> internecie przejedzie!

Gdzieś słyszałem, że Bill wysprzedaje akcje MS... czy to prawda?

> Microsoft przestaje być modny! Poważne firmy, providerzy, uczelnie
> nie chcą i nigdy nie będą chciały prodoktów Bila!

I całe szczęście. "Microsoft albo zdrowie. Wybór należy do Ciebie".

--
-- Andrzej Bort  Silesian Technical Univ., Computer Center, Gliwice, Poland
-- e-mail: bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl      Office phone: (+48-32) 230-76-86