Re: Netscape 4.0 i problem z ramkami

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Tue 26 Aug 1997 - 15:20:39 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> Jacek Piskozub <piskozub_at_iopan.gda.pl> wrote:

[...]

> html 4.0 oficjalnie nadal nie istnieje.

[...]

> no wlasnie. jak dowodzisz istnienia, to wypadalo by bys powiedzial
> jaki status maja te drafty.

Grzegorzu,

nie wiem czy nie czytasz uważnie czy nie umiesz po angielsku. Przecież napisałem "na
razie tzw. Working Draft". Czy mam tłumaczyć co to znaczy Working Draft? Powtórzę
jeszcze abyśnie liczył, że ten element wypadnie z ostatecznej wersji 4.0.

Mam nadzieję, że "twice is enough".

--
Jacek Piskozub
 mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl