Re: "trafo" typ Francus i inne

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Tue 26 Aug 1997 - 10:33:04 MET DST

At 15:19 97-08-25 +0200, you wrote:
>Czesc
>Gdzie mozna kupic tego typu urzadzenia zamieniajace 220V (Europa) na
>110(120) V (USA). DO jakiej mocy moga one dzialac , ile kosztuja i czy
>wszystko moge przez nie podlaczyc? Mam na mysli np. komputer, video, hi-fi
>? Czy nie sa to rzeczy zbyt "mocozerne" na "trafo"?

Tylko niech Cie nie podkusi podlaczyc jakiekolwiek z tych urzadzen do
reduktora zrobionego na triaku (Takie co w Ameryce sprzedaja do wszystkiego
co wioza do Europy).
Nadaje sie toto do zelazka czy kafewarki.
Proponuje poszukac u ruskich autotrafo regulowane cos na podobienstwo tego
co w szkole na fizyce uzywali do doswiadczen.

    Zbyszek

 Zbigniew Olearczyk \ | - ^ | / zbole_at_star.kul.stalwol.pl
   Stalowa Wola \ (.| o | O |.) / www.kul.stalwol.pl
   Filia WNS KUL --^^^------xxx------^^^--