Re: Modem Zoltrix 33,6 Vocie&Speakerphone (Model: FM-SE336VSP)

Autor: Lukasz Jozwinski (luksoft_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sat 23 Aug 1997 - 23:14:49 MET DST

On 23 Aug 1997 19:28:26 GMT, "Marcin Wróblewski"
<wrobmar_at_priv.onet.pl> wrote:

>hej w polu dodatkowe ustawienia należy wpisać : AT&FX3&W
>dzięki tepu chodzi naprawdę szybciej, radzę spróbować ( też mam Zoltrixa
>33,6 VSP)
>
>Leon Hayder <hayleo_at_kki.net.pl> napisał(a) w artykule

Co konkretnie robia te komendy, bo nie moge ich znalezc w spisie
dolaczonym do medemu ????

BTW, czy komus udalo sie zmusic do dzialania sekretarke w takim
modemie???

U mnie odbiera telefon mowi " ...po uslyszeniu sygnalu zostaw
wiadomosc", i tyle, niby cos nagrywa, ale po odlozeniu sluchawki przez
dzwoniacego nie przestaje nagrywac.

Slyszlem, ze te na chipie Rockwell'a wlasnie tak maja i juz, i ze jest
juz lepsza i tansza wersja na Motoroli.

Luk

e-mail:luksoft_at_pluton.pol.lublin.pl
          Warcraft II page: