Re: Caller ID

Autor: Marek Lang (marek_lang_at_elektrim.pl)
Data: Fri 22 Aug 1997 - 12:11:04 MET DST

Spadly tylko ceny sprzetu (byly i tak wygorowane) nie uslug. Jezeli
chodzi o identyfikacje rozmow przychodzacych to kazda centrala od
pentakont poczawszy ma taka mozliwosc, ale TePsie latwiej jest w calej
centrali te opcje wylaczyc, niz wylaczac pojedynczo tym tylko, ktorzy
maja zastrzezone numery tel.

Pozdrawiam,

Marek Lang
mailto:marek_lang_at_elektrim.pl