Re: Caller ID

Autor: Kornel Zielinski (corelek_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 22 Aug 1997 - 11:56:04 MET DST

O ile wiem złodziej TEPESA nie swiadczy tej uslugi.
Być może gdy impuls będzie kosztował 30 groszy, do jakies mózgownicy
w dyrekcji trafi, że wypada takie coś zalożyć (oczywiscie za
dodatkowa oplata) :(
A narazie poczekajmy jakieś 10 lat na prywatyzacje molocha,
i prywatne firmy telekomunikacyjne.
Wtedy (mam taka nadzieje) rozpocznie sie
walka taka jaka dzisiaj toczy się między centertel`em
(ceny spadly chyba o 80%)
a GSM`em

Kornel Zieliński
corelek_at_polbox.com

Klaudiusz Kulik <kulikk_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule
<01bcae33$e14e4720$bc92ccc2_at_killer>...
Czy ktoś orientuje się, jakie są możliwości identyfikacji rozmów
przychodzących w sieci TPSA i jaki jest status prawny tej usługi w Polsce ?
W ofercie usług TP nie ma żadnej wzmianki o czymś takim.