...problem z CD-ROMem - pomozecie ???

Autor: Grzegorz Jon (gjon_at_usctoux1.cto.us.edu.pl)
Data: Fri 22 Aug 1997 - 10:14:46 MET DST

prblem jest glupi i jak znam zycie chyba nie bardzo do rozwiazania przez
siec...ale sprobuje - moze ktos kiedys meczyl sie z tym samym...

otoz mam sidika x8 (Philipsa) i sa klopoty przy czytaniu jednej (jak na
razie - mam nadzieje!) plytki (konkretnie sidika dolaczonego do
czerwcowego CD-Action)...nie moge sie dostac do kilku katalogow, gdyz - w
przekonaniu stacji CD - po prostu nie istnieja...przegladajac plytke pod
NC, DN lub IBM HandShakerem owe katalogi sa widziane jako pliki (wiem, ze
to glupio brzmi, ale tak to wyglada) i za cholere nic nie moge z nimi
zrobic...zapewniam, ze plytka jest sprawna, gdyz byla sprawdzana na innym
CD-ROMie...tak wiec zawartosc katalogow rowna jest 0 kB i nic nie moge z
tym zrobic...spod DOSowego menu plytki nic nie daje sie zrobic (wyskakuje
z pytaniem o plyte), natomiast W95 widzi katalogi, natomiast przy probie
wejscia do nich wyrzuca komunikat, ze katalog nie istnieje (hmmm)...
chcialbym to zareklamowac w firmie, w ktorej nabylem to cholerstwo, ale
nie wiem w czym lezy problem...a moze to sterowniki (nie wierze !), czy
inne badziewie...

pomozcie !!!!

o odpowiedzi PROSZE na konto: gjon_at_us.edu.pl (mam mozliwosc czytania grupy
tylko pod tinem i to niezbyt czesto)

--
ostro pozdrawiam
                                                                  [ gRZEh'91 ]