Re: Modem Zoltrix 33,6 Vocie&Speakerphone (Model: FM-SE336VSP)

Autor: Leon Hayder (hayleo_at_kki.net.pl)
Data: Thu 21 Aug 1997 - 07:47:51 MET DST

Witam !
1.Ustawienia przejdź kolejno:
Właściwości /ikona Internet prawy klawisz/
połączenie
właściwości
konfiguruj
połączenie
zaawansowane i na tej planszy zaznacz
użyj kontroli błędów
kompresja danych
użyj kontroli transmisji sprzętowej
W polu dodatkowe ustawienia nie należy wpisywać nic experymentowałęm z tym
polem wpisując tam różne ciągi ale było zawsze gorzej albo się zawieszał
U mnie a mam taki sam modem przy takim ustawieniu w modemlog.txt pokazuje
COMPRESSION : v.42bis
2.Szybkość 2.6 kb wydaje się być dobra
P o z d r o w i e n i a
Leon Hayder
hayleo_at_kki.net.pl
ps. wg. ustaleń podpis powinien wynosić max. 5 lini
Twój ma trochę więcej.
 Piotr Domagalski napisał(a) w artykule <01bcad2f$5d1d4a00$10fe74c3_at_ppp>...