Modem Zoltrix 33,6 Vocie&Speakerphone (Model: FM-SE336VSP)

Autor: Piotr Domagalski (sdom_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 20 Aug 1997 - 08:08:02 MET DST

     Hej!
 Mam pytanie.Kilka dni temu kupilem modem : Zoltrix 33,6 Voice,
 Speakerphone.
 Nie jestem pewien czy jest dobrze skonfigurowany.W modemlog.txt pisze mi,
 ze kompresja i korekcja bledow jest wylaczona lub nieznana.Czy znaczy to
 ze rzeczywiscie jest to wylaczone czy modem tylko nie podaje czy jest to
 wlacone i Win95 po prostu nie wie czy modem polaczyl sie z kompresja i
korekcja?Czy moglby mi ktos pomoc w skonfigurowaniu go, tak zeby laczyl
sie z
najwyzsza kompresja..itd. (V42bis,V42).Modem ten jest oparty na procesorze
Sierra
 Semiconductor(3485). Poprosilbym o najlepszy ciag inicjacyjny to tego
modemu.I jescze jedno...
 Sprawdzalem szykbosc w programie AnySpeed.Przy polaczeniu ze strona
  www.tpnet.pl szkybkosc(w obecnej konfiguracji) wynosila ok. 2,6
Kbs..(kilobajtow
 nie kilobitow).Czy jest to szybko jak na taki modem?

 I jescze obecna konfiguracja : inicjacja w Win95(moja, dopisana) -
ATM0&C1&D2%C1 i w

           Piotr Domagalski
  sdom_at_friko.onet.pl
/             IRC : Fragles