Re: Komputer z Ameryki

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 21 Aug 1997 - 14:31:05 MET DST

Radoslaw Poplawski wrote:

[o montowni pecetów z obsługą w strojach astronautów]

> Mam pytanie: co ja z tego mam, ze oni w przebraniu skladaja komputery. Bo,
> ze za te kombinezony bede musial zaplacic - to jest jasne.

Słusznie. A w dodatku nikt mi nie wmówi, że parametry peceta zależą od stroju
składających a nie tego co wkładają do obudowy. Jeśli masz jakie takie pojęcie
o hardwarze zawsze złożysz sobie (polecisz złożyć) lepszy komputer niż
jakikolwiek "markowy" i to w niższej cenie. I zaręczam: będzie działał lepiej
nawet składany na golasa ;-)

--
Jacek Piskozub
 mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl