Re: Front Page 97, Corel WebDesigner i inne edytory Wysiwyg

Autor: Tomasz Golebiowski (dovi_at_earthling.net)
Data: Thu 21 Aug 1997 - 12:32:56 MET DST

At 11:51 97-08-21 +0200, you wrote:
>Zainspirowany toczaca sie dyskusja na temat Edytory Wysiwyg a edytory
>tekstowe, wyciagnalem i zainstalowalem FrontPage 97.Zainstalowal sie
>pieknie , problem pojawia sie pozniej - uruchamia sie FP Explorer , Kreator
>pyta sie o nowa strone , potwierdzam , po czym program stwierdza ze:
>
> there is no server on port 80 at "default"
>
>i moge sobie zaczynac od poczatku.W zwiazku z ta drobna upierdliwoscia mam
>kilka pytan:
>
>- jak to ominac?

Hey!
Pewnie musisz zainstalowac web serwer ;) U mnie na Maczku FP 2.0
zainstalowal cos takiego co sie nazywa M$ Web Server i nie mam
zadnych problemow.

>- jakie sa roznice pomiedzy FP 97 a FP 98?

Nie mam pojecia :(

>- Czy FP tworzy ramki?

Oczywiscie, jest tam Frame Creator (czy moze menager - nie pamietam).
Musisz zaczac od File->New.. i wtedy masz do tego dostep.

>- Czy Corel WebDesigner tworzy ramki?

Ma ramki i to swietnie rozwiazane. Mam o tym produkcie bardzoe dobre
zdanie. Na pecety to chyba najlepszy w tej chwili edytor WYSIWYG.
Sciagnij sobie z sieci Adobe Page Mill'a. Tez jest niezly.

>Z gory dziekuje.
>

>Pozdrowienia

Wzajemnie

>Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl
>Microsoft Windows 95:
> What do I have to fix today?

Tomasz Golebiowski
dovi_at_earthling.net