Re: win95, procesor, wiatrak...

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Tue 19 Aug 1997 - 23:35:22 MET DST

Marek Jedlinski wrote:

> chłodził,

> Szron mi na włosach osiadał ze zgryzoty. Miałem robotę do wykonania i
> nie mogłem się bawić w młodego technika zanim jej nie skończyłem, więc
> przez dwa dni chłodziłem komputer wentylatorem pokojowym na pełnych
> obrotach... Nawet pomagało.
taaa, ale nic nie pobije chłodzenia IBM'a (taaakiej wielkiej maszyny, z
terminalami 3270) jakie zastosowane zostało u nas na uczelni gdy siadło
chłodzenie wodą. Otóż zostały otwarte wszystkie okna na oścież i
włączone wentylatory... :)))

[ciach]

--
misiek
***  IRC : nathan                           | Michal R. Hoffmann ***