Re: adres I/O w karcie sieciowej

Autor: Hitower (hitower_at_btsnet.com.pl)
Data: Wed 20 Aug 1997 - 11:14:38 MET DST

Seweryn Walentynowicz <seweryn_at_rymunda.torun.pdi.net> napisał(a) w
artykule <5te301$ibn$2_at_Waldemar.mat.uni.torun.pl>...

-----ciach!
> Nie wiem jak zmusic ten Instalator, abym mogl to wpisac z reki,
> lub gdzie w jakims pliku poprawic edytorem ten adres, aby wszystko
> dzialalo.
-----ciach!

Czesc.
Sprobuj prawa mysza na ikonie Moj Komputer (wlasciwosci).
Potem zakladka "Menedzer urzadzen". Wybierz karte sieciowa
i wejdz we "Wlasciwosci". Potem zakladka "Zasoby"...
Trzeba zgasic znacznik "Uzyj ustawien automatycznych" i wcis-
nac ten guzik po lewej ("Zmien ustawienie..."). Wczesniej jednak
podswietl adres karty. No a pozniej to sie chyba domyslisz, ze
trzeba wybrac jakis rozsadny wolny adres...
Ja to tobilem dokladnie tak i wszystko jest jak trza...

W razie problemow pisz na poczte, bo nie za czesto jestem na
listach dyskusyjnych :)

              Marcin Kulas
primary:  hitower_at_btsnet.com.pl
secondary:  hitower_at_polbox.pl