adres I/O w karcie sieciowej

Autor: Seweryn Walentynowicz (seweryn_at_rymunda.torun.pdi.net)
Data: Wed 20 Aug 1997 - 08:31:29 MET DST

Witam !

     Mam klopot z zainstalowaniem karty sieciowej w W95. Karta jest
Compex 2000 PCI czyli niestety Plug'n'Play. Po wlozeniu do kompa BIOS
przydzielil jej wolne przerwanie i port ( IRQ 10 i I/O 6800 ) i wszystko
pieknie chodzi. Oprocz Win95. Jak instaluje sterowniki do tej karty to
w okienku gdzie wybiera sie adres I/O mam liste dopuszczalnych adresow,
gdzie sa rozne smieszne, ale generalnie z zakresu 200-3FF, a nie taki jak
u mnie. Nie wiem jak zmusic ten Instalator, abym mogl to wpisac z reki,
lub gdzie w jakims pliku poprawic edytorem ten adres, aby wszystko
dzialalo.
  Dodam, ze program utilitiesowy z dyskietki od karty, nie pozwala zmienic
adresu I/O, bo to przeciez PnP :o(
  Pomozcie koledzy, bo slabo znam w95 i nie wiem gdzie to siedzi.

      pozdrawiam

         Seweryn Walentynowicz
         seweryn_at_anatema.torun.pdi.net