Re: _Jaka_p=B3yta_pod_K6-200_

Autor: Michał R. Hoffmann (misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Mon 18 Aug 1997 - 08:12:04 MET DST

Andrzej Karpinski wrote:

> Intela,
> II)...
>
> Och. A jakiez to bledy kolega ma na mysli i w jakich operacjach mu one
> tak bardzo przeszkadzaja? :)
z tego co wiem, opublikowano listę ok. 30 błędów. Jako programista
WOLAŁBYM ich nie mieć :))) Ale, fakt, nie wiem jakie sa to konkretnie
błędy

[ciach]
> jakbym mial potrzebe posiadania silnej maszyny dla Win95 do Corela i
> Worda, to pewnie wybralbym K6, ale moje potrzeby sa nieco inne i
> wymagam
> od komputera by byl nieco bardziej uniwersalny, a przede wszystkim
> szybszy, chlodniejszy i bardziej niezawodny :>
cóż, tym razem się z Karpiem zgadzam :))))

[ciach]
> Wymiana plyty czeka natomiast nas wszystkich juz pod koniec roku. AGP i
> karty tego standardu pojawia sie juz naprawde niebawem, poza tym
o, o, o! Właœnie, czy ktoœ może mi wytłumaczyć co to te AGP? Bo gdzieœ o
tym czytałem, ale nie pamiętam gdzie. I czy ma sens kupowanie w lutym'98
płyty na chipsecie TX w stand. ATX?

> przewiduje, ze w polowie przyszlego roku SDRAM bedzie rownie popularny
> jak obecnie EDO. Bo (zwlaszcza przy wiekszych czestotliwosciach) JEST
poza tym, SDRAMy mieszasz prawie jak chcesz... tak jak pamięć w nowszych
486 (np. ja mam 2x16MB + 1x4MB). Na Pentium z EDO się tak nie dało...

> szybszy, inna rzecz, ze 80% uzytkownikow nawet nie bedzie potrafilo
> wykazac ani odczuc tej roznicy :> Ale przynajmniej polowa uzytkownikow
> nie odczuje wymiany 486 na PentiumPro... Zapewniam.
wszystko jest relatywne. Fakt, że często nie odczuwam _aż takiej_
różnicy między moim 486 DX4 150 (podkręcony 133) a dajmy na to Pentium
133 MMX. Ale tak się składa, że rzadko gram, nie używam CAD. Cóż,
kompilacja trwa dłużej. Choć czasem przydałoby się coœ nowszego...

--
misiek
***  IRC : nathan                           | Michal R. Hoffmann ***