Re: pliki sbk

Autor: Maciej Lempkowski (mac_at_inx.pm.waw.pl)
Data: Mon 18 Aug 1997 - 13:00:35 MET DST

Roman Krupa wrote:

> Szukam plików sbk i programu do robienia takich plików i jak się to je?

CZE
        To sa pliki do kart muzycznych SB AWE32, z probkami dzwiekow
(instrumentow) mowiac po innemu patchami. W pliku moze byc do 127
instrumentow, w starym formacie SF1 (sound font - kolejna nazwa ja sie
czasem w tym gubie). Co do programow to polecam ESBEEKAY lub AWAVE oba
czaja ten format przy czym AWAVE ma mozliwosc konwersji z duzo wiekszej
ilosci formatow do SF1 lub na odwrot. Wada AWAVE - daje sie pracowac
sensownie dopiero po zarejestrowaniu (w jakikolwiek sposob ;)
        Jak to sie je. Bardzo prosto, dobrze jak bys mial AWE32 ;), jest z nia
dostarczany taki programik nazywa sie chyba AWE Manager i on pozwala Ci
pakowac pod dowolny Bank (1-127) dowolny plik sbk w ktorym masz zestaw
instrumentow, bol jest taki ze po pierwsze pod jednen bank mozesz
podpiac tylko jeden plik, a po drugie ze musisz pamietac o wielkosci
RAM-u na karcie, Jak masz AWE32 Value to masz tylko .5M RAM-u :(. A
probki zainstalowane w ROM-ie sa troche zalosne. Dlatego przesiadam sie
na pelna wersje AWE32. Nie wiem jak jest z nowym standartem SF2, wiem ze
jest obslugiwany przez nowsze karty i oprogramowanie (karta chyba
niewiele ma do gadania). Jest jeszcze kilka innych programow do
ladowania plikow sbk do pamieci karty np AWEtoy, musisz pogrzebac jest
tego sporo.

                                                pozdrawiam MAC