Re: O co Wam chodzi!?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 18 Aug 1997 - 08:49:44 MET DST

goral25_at_free.polbox.pl (Arkadiusz Gsralski) wrote:
>PeCet mial byc z zalozenia grupa zajmujaca sie sprzetem, to kto nadal
>tej grupie tak wieloznacza nazwe?. Nie prosciej bylo by znazwac ja:
>hardware albo blacha czy jakos tak.

myslimy o tym. propozycja przeprowadzki i podzialu padla na

a poza tym nikt ci nie broni, i masz pelne prawo krytykowac
wszelkie off-topice. np. typowo zwiazane z win95 (glownie) i innymi
takimi, ktore takze ja produkuje.

zreszta sam krytykuje, ale w pojedynke nie dam rady.

 Widocznie panowie z redakcji
>Gambler'a tez zle zrozumieli ta nazwe, bo w numerze 7/97 strona 62
>czytamy:
>"... grupa poswiecona pecetom. (...)

to wyslij tym pacanom notke ze sprostowaniem, i odeslij do
opisu grup newsowych.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |