Re: _Jaka_p=B3yta_pod_K6-200_

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_polbox.com)
Data: Sun 17 Aug 1997 - 12:58:31 MET DST

Sat, 16 Aug 1997 21:10:19 GMT bart_at_polbox.com (Bart McDiaz) pisze:

>Tylko? Pod jakim wzgledem?Powiedz jak to przeliczyles...

Podzielilem 106/91 i zamienilem na procenty. Te liczby i sposob ich
uzyskania to juz znasz, bo nawet cytowales w poprzednim liscie :-)

>Dobry cooler chyba powinien zalatwic sprawe...

Tak, ale dobry cooler kosztuje, halasuje, calosc wymaga dobrego
zasilacza, ktory kosztuje, wiatraka zasilacza, ktory przepcha spora
objetosc cieplego powietrza i ktory halasuje, a jeszcze przyjdzie
gorace lato, cos sie zatnie a Ty nie zauwazysz... No chyba ze twoja
plyta monitoruje temperature i wiatraki, ale taka plyta znowu
kosztuje... i w rezultacie gdzie jest ta oszcednosc? :-)

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski