Re: Re: Jaka płyta pod K6-200 ???

Autor: Michal Zielinski (hubble_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 17 Aug 1997 - 11:56:18 MET DST

> BTW: dla mnie zasilacz impulsowy to tez zasilacz o pracy ciaglej, bo
> chyba trudno nazwac przerwami w pracy przebieg w jego wnetrzu. A taki np.
> o pracy nieciaglej to zasilacz w UPS'ie, albo zasilacz, ktory moze
> byc uzywany przez 20 minut, po czym musi nastapic przerwa na ochlodzenie.

Albo bialoruski prostownik do ladowania akumulatorow , ktory po 6 godzinach
ciaglej pracy stawal w ogniu...Bylo ostrzezenie w instrukcji , ale po
rosyjsku.Kilka osob sie przejechalo.
Pozdrowienia

Michal Zielinski hardware_at_lodz2.p.lodz.pl ; hubble_at_free.polbox.pl
Microsoft Windows 95:
              What do I have to fix today?