Re: Windows 95 nie tylko krytkuje na PC

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 17 Aug 1997 - 08:17:51 MET DST

marekc_at_dawid.com.pl (Marek Ciesielski) wrote:

>Ale jestes naiwny ;) Przychodzisz nastepnym razem i znowu zgarniasz
>kase :))))
>Jak ktos uzywa tylko W95 to latwo jest mu wmowic, ze cos zrobil zle,
>albo zwalic na Bila G. A dalej naprawiamy, zgarniamy forse i znowu
>czekamy pare dni (bo np. jest weekend) :)

niby fakt. ale i tak takie cos uwazam za naciagactwo.

>Pare razy spotkalem sie, ze W95 naprawde nie chcialo dzialac, ale
>zawsze byl to problem sprzetowy.

jesli wogole nie chce dzialac, to z reguly tak. albo walnieta
wersja instalacyjna. jednak chyba nic nie jest w stanie
zapewnic temu badziewiu stabilnosci na jakims przyzwoitym poziomie.

>Kiedy juz naprawde nic nie mozesz zrobic i nie jest to problem
>sprzetowy, to po prostu nie bierzesz forsy (albo bierzesz tylko za
>przyjazd :) i czekasz na nastepnego "frajera"...
>
>ps.
>rozgadalem sie, a okaze sie, ze zdradzam tajemnice wielu "fachmanow"
>:))))
>
> Marek Ciesielski

ano. ale jak sa kozly ofiarne, trzeba ich wykorzystywac :)
generalnie masz racje. jak ktos jest ofiara bosa, sam sobie winien.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |