Re: Windows 95 nie tylko krytkuje na PC

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_dawid.com.pl)
Data: Sun 17 Aug 1997 - 00:14:40 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisal(a):

[...]

>ano fakt. najgorzej jak zrobisz, a bubelek dalej pada. co wtedy ?
>to intratny, ale bardzo niepewny interes. bo nigdy nie wiesz co sie stanie.
>stad moje "zauroczenie" ze tak powiem windowsem.

Ale jestes naiwny ;) Przychodzisz nastepnym razem i znowu zgarniasz
kase :))))
Jak ktos uzywa tylko W95 to latwo jest mu wmowic, ze cos zrobil zle,
albo zwalic na Bila G. A dalej naprawiamy, zgarniamy forse i znowu
czekamy pare dni (bo np. jest weekend) :)

Pare razy spotkalem sie, ze W95 naprawde nie chcialo dzialac, ale
zawsze byl to problem sprzetowy.

Kiedy juz naprawde nic nie mozesz zrobic i nie jest to problem
sprzetowy, to po prostu nie bierzesz forsy (albo bierzesz tylko za
przyjazd :) i czekasz na nastepnego "frajera"...

ps.
rozgadalem sie, a okaze sie, ze zdradzam tajemnice wielu "fachmanow"
:))))

--
                        Marek Ciesielski