Re: Odp: haslo w BIOSIE AWARD

Autor: Marek Sokol (msokol_at_polbox.pl)
Data: Sat 16 Aug 1997 - 22:17:35 MET DST

R.Zylla, Lodz-Baluty wrote:

-=[ciach]=-

> Co ciekawsze lkwpeter i AWARD_SW dziala w tym samym egzemplarzu
> BIOSa. Wyglada wiec, ze prawidlowe haslo musi tylko spelniac
> pewna "sume kontrolna" i poza tym moze byc dosc dowolnym
> ciagiem znakow. W kazdym badz razie ciagu znakow AWARD_SW
> nie ma zapisanych w BIOSie !
> Zdaje sie ze akurat AWARD_SW i lkwpeter sa popularne bo je
> latwo zapamietac.

u kogo dziala u tego dziala :=)
mam asuska t2p4 i u mnie nie chce dzialac zadne uniwersalne haselko :(
moze i dobrze 8^)

btw: ciekawe, jaka moze byc taka suma kontrolna ?

pozdrowka
marko

Marek Sokol             phone:+4822347804
mailto:marko_at_lords.com  mailto:msokol_at_polbox.pl
	mailto:msokol_at_cyberspace.org