Real Radio

Autor: Pawel Pokutycki (ppo_at_gnet.pl)
Data: Sat 16 Aug 1997 - 19:27:47 MET DST

Czy ktos zna moze miejsca, gdzie rejestruja i promuja internetowe strony
korzystajace z
mozliwosci, jakie daje RealAudio? Wpadlem ostatnio na pomysl stworzenia
wlasnej
stacji radiowej. Bylbym BARDZO wdzieczny za uwagi i propozycje fanow
RealAudio. Nie
znalem tej techniki dawniej i prosilbym o ocene:

"Real Radio" - http://www.gnet.pl/~ppo/realradio/

Planuje moja cyber rozglosnie nieco rozbudowac. Czy ma to sens i czy polscy
internauci
beda ja odwiedzac? Jak popularne jest RealAudio w tej czesci Europy?

Pozdrawiam,

Pawel Pokutycki
ppo_at_gnet.pl

 / _______ | ROCKOWISKO!