Re: CD-ROM dla wielu systemów

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_rhino.silesia.linux.org.pl)
Data: Sat 16 Aug 1997 - 04:06:54 MET DST

In pl.comp.os.linux Ziemek Borowski <ziembor_at_hospur.digilab.com.pl> wrote:
> w jaki sposób wypalać płyte by długie nazwy plików pozostawały
> widoczne dla:
> * przede wszystkim Linuxa ;-)
> * Win95 i WinNT
> tj. jaki standard i fs itp. sprawy...?

jednocześnie we wszystkich trzech? to nie wiem, nt nie znam...
ale na wszelki wypadek powiem co wiem:
- Linux od lat obsługuje RockRidge Extensions
- nieoficjalny patch i Linux obsługuje windozowy Joliet Fs.
          (czy jakoś tak mu było)

- Win95 nie trawi RockRidge Ext.
- Win95 trawi za to Joliet fs.

W sprawie NT się nie orientuję.

Na linuxa są narzędzia do robienia image'ów z RockRidge Ext.

Jest jeszcze coś takiego jak pliki TRANS.TBL (tworzone m.in. przez Linuxowe
narzędzia), ale co potrafi z nich skorzystać, to też nie wiem
(zaczynam się wahać czy w ogóle wysłać ten post :>).

--c