Re: Grzegorz Szyszlo nie tylko krytkuje na PC

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_dawid.com.pl)
Data: Fri 15 Aug 1997 - 20:12:39 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> napisal(a):

>akurat ten jest szczegolnie nedzny. nawet glupi HOT_DOG jest o niebo
>lepszy, chociaz jego tez nie cierpie.

Ale goracy piesek nie jest WYSIWYG. A tak w ogole, to po co ta
dyskusja o HTML'u? Kod generowany przez FP: Netscape czyta, Misie
czytaja, Lynx czyta - wiec w czym problem?
Mnie naprawde nie obchodzi, zeby HTML generowany przez programy byl
'czysty ideowo'. Rownie dobrze mozna by pisac np. programy za pomoca
zer i jedynek lub w "czystym" asemblerze (taki kod jest najbardziej
skondensowany i szybki) ale ludzie wymyslili jezyki programowania,
ktore takze generuje kody, ktore fanatyka asemblera doprowadzaja do
szalu...

Po prostu WYSIWIG jest wygodniejszy i tyle - po co sobie utrudniac
zycie. Jezeli ktos lubi pisac w HTML'u za pomoca notepada to ja
takiego czlowieka podziwiam, ale nie oznacza to, ze sam osobiscie
znajde tyle samo samozaparcia by tworzyc komercyjne strony, ktore moga
miec i prawie 100 stron, a trzeba je napisac w kilka dni (lacznie z
projektem i wykonaniem skanow itp.)

--
                        Marek Ciesielski