Re: resetowanie-startowanie sie Caviara 1.6GB

Autor: Bernard (bernard_anty_spam_at_polbox.com)
Data: Fri 15 Aug 1997 - 14:03:43 MET DST

Dnia 12 Aug 1997 16:13:46 +0200, datex_at_bci.krakow.pl (Rafal D)
zdecydował się napisać :

>Od czasu do czasu pod Win'95 slychac jak staruje sie ponownie
>Caviwar 1.6GB "tyrkocze" tak jak przy starcie komputera.
>Czy slyszal ktos cos o takim zachowaniu?
>Opce oszczedzania energii w BIOS-ie i Win mam wyloczona!

No to zaczynaj sie modlic, a w przerwach backup'uj co sie da :-((. A
wogole to poszczuj go doktorkiem, przypuszczalnie masz pelno bad'ow.
Ja juz stracilem 2 Caviary - objaw wstepny byl podobny (winda nie
mogla sie dostac do wlasnego swapa na badach i lubila sie wieszac -
terkot jak przy boocie). Nigdy wiecej Caviarow - to jest wyzylowane
badziewie i lubi sie sypac. Zreszta patrz historyczne dyskusje na tej
liscie.

serdecznie wspolczuje

Pozdrowienia - Bernard

jeżeli chcesz do mnie napisać musisz usunąć
fragment _anty_spam z mojego adresu.
Ewentualnie użyć tego: bernard_at_priv.onet.pl