Re: win95, procesor, wiatrak...

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 14 Aug 1997 - 12:01:09 MET DST

Tomasz Winiecki <vino_at_polbox.com> wrote:
:

: No masz niezly problem. Ale ja na Twoim miejscu bym przeinstalowal
: Windoze. Tez tak mialez ze po zainstalowaniu jakiegosc oprogramowania
: ciagle mi sie cos sypalo.

Jakbyś tak jeszcze podał powód tajkiego postępowania to co innego.

: Ale jak zainstalowalem jeszcze raz win95 to problem znikal. wiem ze to
: troche roboty ale coz.

Czysty przypadek. Tak na dobrą sprawę musisz przyanać, że sam nie wiesz co
było przyczyną.

: Jestesmy karmieni tak duza iloscia oprogramowania Beta i innych z bledami
: ze po prostu to wszystko ma sie prawo powiesic !

Przestań połykać to świństwo to i czkawki czy rozwolnienia nie będziesz
miał.

kloczek

Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS *e-mail: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl*