Re: Czy kupować AWE64

Autor: milosz danielewski (mdaniel_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 13 Aug 1997 - 13:58:34 MET DST

On Mon, 11 Aug 1997 22:32:23 GMT, Cezariusz.Marek_at_comarch.pl
(Cezariusz Marek) wrote:

>Hej,
>
>Zastanawiam się nad kupnem SB AWE 32/64 (Gold). Czy ktoś może mi podać
>kilka informacji na temat tych kart. Dodam że czytałem
>www.creativelabs.com, ale tamtejsze informacje wydają mi się mało
>wiarygodne (marketing).
>
>Interesuje mnie m.in.:
>- czy nie ma problemów z pracą tych kart pod WinNT 4.0

- nic mi o tym nie wiadomo

>- które z nich oferują sprzętowy WAVE (tak jak GUS), w odróżnieniu od

- oba maja sprzetowy wave

>programowego, który niepotrzebnie obciąża procesor

- pod Win i tak pewnie nawet ten sprzetowy obciaza

>- jaka jest jakość instrumentów - gram na klawiszach i mam nieco
>wyczulone ucho. Jakość instrumentów GUS'a była średnia, patche
>ściągnięte z internetu brzmiały już całkiem dobrze (choć np. pianino
>zajmowało ponad 0,5 MB)

- ucho mam malo wyczulone, slyszalem dokladnie przeciwstawne opinie
dot. jakosci probek GUS'a w porownaniu do AWE

>- czy potrafią emulować normalnego SB np. pod DOS'em, bez ładowania
>żadnych dodatkowych sterowników (które były konieczne przy GUS)

 - Funkcjonalnie dziala on rowniez jako SB16

milosz danielewski