Re: Ciekawostka, BYLO Re: Czy male firmy to koniecznie oszusci????

Autor: Andrzej Piotr Wozniak (usher_at_polbox.com)
Data: Wed 13 Aug 1997 - 06:27:20 MET DST

Witold Stolarski <witek_at_gazeta.pl> wrote in article
<3B52EA21265_at_wabs.wab.gazeta.pl>...
> On 10 Aug 97 at 3:29, Witold Przygoda wrote:
> [..]
> Tu sie nie ma co smiac... Pewna sprzataczka uwielbiala myc ekrany
> monitorow. No i filtry Polaroid. Moze by to nie bylo nic zdroznego,

> gdyby wczesniej nie myla ta sama szmata podlogi... :)
>
> A raz przeszla sama siebie - umyla mi... klawiature. I to w ten
> sposob, ze zostala w niej woda. Na szczescie zobaczylem to przed
> wlaczeniem kompa...
>
> [..]
> Wist
Innej sprzataczce sie nie udalo tak dobrze. Jak uslyszala, ze
monitory sa brudne, to wszystkie przejechala mokra sciera. Potem
tylko przy wlaczaniu byly efekty "swiatlo i dzwiek" :-)))))))
Moja zona z kolei zalatwila filtr Polaroida pianka do czyszczenia
obudowy. Rezultat byl wspanialy, bo jak filtr zmatowial, to dala
wiecej pianki i tarla az do skutku: posrodku czyste szklo bez
polaroida, dalej szeroka przechodzaca z kolorow teczy w pelny mat
obwodka, po rogach uchowalo sie troche nienaruszonego filtra. Jak jej
wytlumaczylem, jak sie nalezy obchodzic z filtrami, to sprawdzila u
siebie w pracy, skad zreszta te pianke wziela. Rezultaty:
1.Wszystkie filtry byly czyszczone ta pianka, na szczescie zaden nie
byl Polaroida.
2. Tylno nieliczne obudowy byly czyste/czysczone pianka
3. Polowa filtrow byla zalozona napisem "This side to screen" na
wierzch.
4. Ichni informatyk zaglada przecietnie raz na tydzien na godzine
dwie. Co dokladnie robi - nie wiadomo.
5. Serwer stoi bez zadnego zabezpieczenia. Ktoregos razu zona
zajrzala do tego pokoju, widzi wlaczony komputer z jakims znakiem
zachety, to buch, napisala EXIT (pewnie ktos wlazl do okienka
DOSowego?). Na komunikat, ze "... you must type DOWN..." napisala
DOWN, potem EXIT, pstryk... I rano cala firma lezala bez sieci
:-))))))

--
Pozdrawiam/Regards
Andrzej Wozniak