Re: Jaki naped MO

Autor: Borsuk (mtkraw_at_it.com.pl)
Data: Tue 12 Aug 1997 - 12:12:51 MET DST

Cezariusz Marek wrote:

> Witam,
>
> Jestem w trakcie wybierania napędu magnetooptycznego. Interesuje mnie
> pojemność w okolicach 600MB, na nośniku 3,5" (wydaje się
> najkorzystniejsza cenowo).
>
> Czy ktoś posiada lub miał doczynienia z takimi napędami? Jak wogóle
> sprawuje się MO - zastanawia mnie mała popularność w Polsce, podczas
> gdy za cenę niższą niż CD-Writer dostajemy 600MB wielokrotnego zapisu.

Szuf.
W dobie szuflad na HD mało komu chce się bawić w MO, chyba, że do
bardziej skomplikowanych rzeczy, typu przewałka z PC na MAC (lub
odwrotnie). MO są jeszcze w miarę rozpowszechnione w studiach reklamy i
DTP, ale nie za bardzo, bo są dość zawodne. (Na pewno bardziej od ZIP-a,
czy Jazz-a). Mnie właśnie się taki MO wywalił. Dostałem na nim pliki z
zagranicy i teraz mam kichę, bo facet mówi, że może spróbować go
naprawić, ale to będzie kosztowało kupę kasy.
Proponuję zastanowić się nad Jazz-em IOmegi. Jest może trochę droższy,
ale ma większą pojemność, i z tego co słyszałem sypie się mniej od MO.

--
Szacuneczek
Borsuk