Re: SYSTEMY NA PC

Autor: Maciej W. Rozycki (macro_at_macro.ds2.pg.gda.pl)
Data: Tue 12 Aug 1997 - 16:30:34 MET DST

On Tue, 12 Aug 1997, Jerzy Slominski wrote:

> 720 KB, ale dyskietka samoczynnie sie "rozformatowywala",
> pojawialy sie podwojne pliki etc. Natomiast do Amstrada

 Bo pewnie miales wegierska stacje. Ja uzywalem polskich i nie bylo
problemow; t.j. stacje oczywiscie padaly, ale danych nie uszkadzaly. ;-)

> mialem zewnetrzny naped 360KB, ktory czytal i pisal dyski PC-ta,
> i to co sie zrobilo w TPascalu mozna bylo przeniesc na IBM.

 Do systemu CP/J w wersji 3.3 byl dolaczony program do odczytu/zapisu
dyskietek PC/360 kB. Problem byl tylko ten, ze PC z napedami
80-sciezkowymi byly w okolicy rzadkoscia, a napedy XT nie zawsze sobie
radzily. :-(

--
+  Maciej W. Rozycki, Technical University of Gdansk, Poland   +
+        e-mail: macro_at_ds2.pg.gda.pl, PGP key available        +