Re: zabojcza drukarka

Autor: Marcin Macišg (marcinm_at_pulsar.com.pl)
Data: Mon 11 Aug 1997 - 12:28:37 MET DST

Proponowalbym:

a) porownac ustawienia portow w obydwoch komputerach;
b) jezeli sa takie same, to zamienic miejscami podlaczenia komputerow do
pudelka, jezeli na jednym z polaczen beda smieci, to chyba zepsute jest
pudelko

pozdrowienia
Marcin Macišg
marcinm_at_pulsar.com.pl

Agnieszka Ziemnicka <olimpia_at_fred.wonet.com.pl> napisał(a) w artykule
<33EEE6B0.454D60E2_at_fred.wonet.com.pl>...