Re: dyski hdd i TX

Autor: Grzegorz Bialas (grzechu_at_silesia.pik-net.pl)
Data: Mon 11 Aug 1997 - 11:03:31 MET DST

>Szaleństwo. ostatnio kupilem sobie dysk 3.2 gb seagata i mocno sie
>zdzwilem gdyz moj dysk nie dziala na plytach z txem takze z moim
>(shuttle hot-565).
Ja mam dokladnie taka plyte i dysk Seagate 2,5 GB. Jadyna roznica jaka
zobaczylem po wymianie tej plyty z FX`a to to, ze mialem na starej wlaczony
program Norton Smart Drives (czy jakos tak) ktory monitoruje dyski
S.M.A.R.T a teraz ten program wypisuje mi, ze nie mam takiego dysku ;-((
Nie wiem o co lazi...

Pozdrawiam, Grzesiek Bialas, Grzechu
   ICQ : 2351108, FidoNet: 2:484/42
 http://www.silesia.pik-net.pl/grzechu/bbs