Re: Grzegorz Szyszlo

Autor: A_Zet (adek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 10 Aug 1997 - 19:20:17 MET DST

lbajon_at_sgh.waw.pl (Łukasz Bajoński) napisał(a):

[...]
>Cóż ...
>Gdybyś lubił porządek to przy tej masie spamu by Cię już ruszało -
>podobnie jak mnie :(
>
>/> osadzenie jego strony www - poprostu nieodpowiadam
>/> na tenaty na ktorych sie nieznam, coraz bardziej jednak
>/> denerwoja mnie pana listy typu masz do tego grupe xxxx
>/> albo to nie ta grupa
>/> nich pan mie niemusza do postawienia filterka na pana
>/> listy
>
>Dlaczego nie ???
>Ja już dawno filituję listy od G.Sz bo przecież i tak jest to tylko
>nic nie wnoszący spam,

Uzupełniłbym to (z pełnym szacunkiem dla G.Sz. i rzadkich
ciekawszych wieści od w/w), że się nic nie traci :-), bo w
replikach na jego wypowiedzi są cytaty zamieszczone przez coraz
mniejsze grono jego dyskutantów... Zawsze sie trafi jakiś
napaleniec na jałowy spór stąd filtr jest ze wszech miar
wskazany.

Pozdrawiam
Adek

(Katowice: adek_at_kki.net.pl
akumulatory wszelkiej masci: az1_at_poczta.com)