Re: Wymiana biosu w GMB-486SPS

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 09 Aug 1997 - 19:52:47 MET DST

Piotr Roszkowski <roszkows_at_hydra.mimuw.edu.pl> napisał(a) w artykule
<5rqesq$hcl$1_at_kawa.mimuw.edu.pl>...
> Piotr Roszkowski (roszkows_at_hydra.mimuw.edu.pl) wrote:
> : Witam.
>
> : sciagnalem juz bios dla swojej plyty (GMB-486SPS) ,ale nie wiem
co dalej
> : robic.W instrukcji sa tylko pokazane dwa "flash rom jumpers" do
ustawienia
> : w pozycjach:
>
> : 1.Normal eprom (default);
> : 2. 5V Flash rom;
> : 3. 12V Flash rom.
>
> : Plik z nowym biosem jest z rozrzerzeniem bin .
>
> : Czy moglby mi ktos powiedziec co winienem zrobic by zaktualizowac
> [...]

Przede wszystkim wraz z płytą powinieneś dostać dyskietkę (albo jakiś
inny nośnik) z oprogramowaniem do programowania flaszki.
Poza tym w instrukcji powinieneś mieć dokładną instrukcję, co trzeba
zrobić.

Jeśli nie masz softu, to musisz go znaleść. Jeśli nie masz
dokimentacji, to opowiem ci o zworkach. Ustawienie (1) to ustawienie
Read-Only. Pozostałe dwa "odbezpieczają" flaszkę. Jeśli nie wiesz,
jaką masz flaszkę, to najpierw spróbuj (2) i jesli co program do
zapisywania flaszki powie, że nie potrafi (nie może) zapisać przestaw
na (3).

I to wszystko. W razie problemów: zgub mój adres ;)

--
* FidoNet: Andrzej Lawa 2:480/19.77
* InterNet: lawa_at_priv.onet.pl