Re: Wymiana biosu w GMB-486SPS

Autor: Piotr Kozłowski (siwus_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 01 Aug 1997 - 20:49:00 MET DST

On 31 Jul 1997 16:35:38 GMT, roszkows_at_hydra.mimuw.edu.pl (Piotr
Roszkowski) wrote:

> : / : sciagnalem juz bios dla swojej plyty (GMB-486SPS) ,ale nie wiem co dalej
> : / : robic.W instrukcji sa tylko pokazane dwa "flash rom jumpers" do ustawienia
> : / : w pozycjach:
> : /
> : / : 1.Normal eprom (default);
> : / : 2. 5V Flash rom;
> : / : 3. 12V Flash rom.
> : /
> : / : Plik z nowym biosem jest z rozrzerzeniem bin .
> : /
> : / : Czy moglby mi ktos powiedziec co winienem zrobic by zaktualizowac bios (to
> [...]

Są specjalne programy do upgradeowania BIOSów. Powinieneś go ściągnąć
z tej samej strony co bios. Jeśli go tam nie ma to napisz do mnie na
priv to ci podeślę Flash Memory Writer do biosów Awarda. Po
uruchomieniu programu pokazuje się okienko w które wpisujesz nazwę
pliku z tym ściągniętym biosem. I to wszystko :-).

Pozdrowienia z Katowic
Piotr Kozłowski
siwus_at_priv.onet.pl