Re: Czy male firmy to koniecznie oszusci????

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 08 Aug 1997 - 01:27:07 MET DST

Dnia Tue, 05 Aug 1997 15:27:47 -0700, cmc_at_bci.krakow.pl napisał(a):

>Dziwne wszyscy na winy narzekaja ale go wszyscy urzywaja. Mnie

Ja nie uŻywam - nawet do gierek... Jakimś dziwnym trafem u nikogo ze
znajomych nie widziałem sytuacji, żeby domyślnie startował G95 (najczęściej
zamiast tego startuje DOS lub Linux).

>interesuje co byloby gdyby w kazdym domu byl Unix - to samo ? a moze
>nawet gorzej

Tylko że tam narzekaliby na programy z gorszym interface'm, co w końcu by
doprowadziło do wyeliminowania źródła problemów. W przypadku G95 żadne
narzekania na "stabilność" tejże nic nie pomogą, bo M$ zamiast zareagować
wydaniem patchy wyda za dwa lata nową wersję, która będzie miała mnóstwo
nowych błędów a kosztować będzie jak zwykle dużo.

Pozdrawiam,

--
| Jacek Osiecki, ul. K.Jagiellonczyka 12, 31-704 Krakow 60 tel. (012)-455787|