Re: Czy male firmy to koniecznie oszusci????

Autor: Marek Adamski (hax_at_medianet.com.pl)
Data: Tue 05 Aug 1997 - 14:46:17 MET DST

Maciej Pilichowski <macias_at_phys.uni.torun.pl> napisał(a) w artykule
<5s6t7v$5rd$1_at_flis.man.torun.pl>...
> IMHO giganci to najwieksi oszusci jesli chodzi o pojedynczego klienta.
Nie
> maja z tego duzego zysku wiec pozwalaja sobie na olanie klientow.
Przykladem
> HP, Optimus, Dell.

Male firmy tez nie sa bez grzechu, mam na mysli firmy meteory, dajace
gwarancje na rok albo dwa, a miesiac pozniej szukaj wiatru w polu.
Moim zdanie jednym z wazniejszych wyznacznikow solidnosci firmy jest czas
obecnosci na rynku. Jesli firma istnieje od np. 5 lat pod jedna nazwa i
adresem, to mozna miec nadzieje na skuteczne wyegzekwowanie gwarancji.

Pozdrawiam

---
Marek Adamski
hax_at_medianet.com.pl