Karty: tuner TV, radio... jakie?

Autor: Witold Przygoda (wp_at_cyberdude.com)
Data: Fri 08 Aug 1997 - 01:07:26 MET DST

Czolem,

w ostatnich ponad 8000 listow nie zauwazylem nic wiekszego na ten
temat wiec osmielam sie zapytac... chcialbym kupic jakas karte
tuner TV, a takze radiowy (nie do konca dla mnie wiec nie piszcie mi,
ze tuner radiowy jest bez sensu).

No i zwyczajny dylemat: jakie sa osiagalne do tego karty, co one
potrafia, ile kosztuja? Jesli chodzi o tuner TV to nie zalezy mi
zanadto na tym, zeby byl to on-line frame grabber, raczej zeby byl
to wygodny (moze z jakimis bajerkami?) telewizor... oczywiscie
lapanie stop-klatek mam nadzieje nie byloby problemem....

Dzieki za wszystkie wskazowki z gory!

WP