Off - topic: gwarancja a podpis klienta

Autor: Bartosz Strozek (strog_at_polbox.com)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 22:59:33 MET DST

Kupilem czas jakis temu (15 VI 96) twardzielka i zepsul mi sie wlasnie
trzeci raz, ma ochote juz wiecej nie miec nic wspolnego z firma ktora mi go
popchnela i chce od nich dostac pieniazki. Na gwarancji mam napisane ze
"firma nie zwraca pieniedzy za zakupiony sprzet" i jest tam miejsce na moj
podpis. Na szczescie nic nie podpisywalem, ale mam taka watpliwosc: czy
jezeli gwarancja jest niepodpisana to czy moge domagac sie zwrotu
pieniazkow po dluzej niz roku od momentu zakupu (gwarancje mam na dwa
lata). Bo rozumiem ze jezeli nie podpisze gwarancji, to obowiazuja jakies
ogolne przepisy na ten temat.
Swoja droga widzialem juz taka gwarancje na ktorej stalo "wszystkie warunki
gwarancji klient akteptuje podpisem" - wszystkie czyli czas trwania
gwarancji rowniez. A co jezeli klient nie akceptuje wszystkich warunkow
gwarancji i nie podpisuje? gwarancja w ogole nie obowiazuje? Obowiazuje ale
tylko okreslony gdzies czas?
Nie wiecie do jakiej organizacji konsumenckiej moge sie zglosic po
(najlepiej darmowa :-) ) porade?
Pozdrawiam
Strog

Strog - Bartosz Strozek