Re: Systemy na PC?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 14:18:42 MET DST

On Tue, 5 Aug 1997 17:35:40 +0200, Przemyslaw Frasunek
>No proszę. Co jest w instalacji Linuxa trudnego ? Kupujesz kompakt z RH i
>instalator Cię poprowadzi za rączkę. Jeżeli masz stałe do Interka to mogę
>Ci powiedzieć jak z tego skorzystać przy instalacji FreeBSD.
>
>1. Kopiujesz z sunsite'a image dyskietki i rawrite.exe

Ho ho, 10 krokow, skomplikowany ten opis :-).

>2. Nagrywasz image'a przy pomocy rawrite na dyskietkę
>3. Bootujesz z dyskietki

3.5 nie udaje sie, bo na dyskietce sa bledy, a rawrite tego nie
sprawdza.

>4. W instalatorze wybierasz Novice
>5. Wybierasz instalację przez FTP

5.5 Zmieniasz dyskietke :-)

>6. Wybierasz interfejs sieciowy (ed - czyli ethernet, ppp, sl - czyliSLIP)
>7. Wpisujesz swoje IP, netmaskę i ewentualnie gateway.

Z przyjemnoscia zauwazylem ze jesli w sieci dziala bootp, to sam
znajduje numerki, a jesli numerek zarejestrowany, to sam znajduje
nazwe :-).

>8. Wybierasz ze spisu najbliższy serwer FTP (jest sunsite).
>9. Wybierasz co chcesz instalować i się instaluje !

Niestety:
8.5. Czytasz komunikat: "Cannot change to passive mode" :-)

>Przecież to dziecinnie proste. Mogę zaryzykować stwierdzenie, że jest to
>nawet prostsze niż instalacja Win95 czy NT.

Nic z tego - na kompakcie z G95 pisze: 1. uruchom setup, i to jest
koniec instrukcji.

J.