Re: WIN95 CZY NT4

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 07 Aug 1997 - 14:18:38 MET DST

On Mon, 4 Aug 1997 23:28:34 +0200, Przemyslaw Frasunek

>Mam FreeBSD w domu. Jest =B6wietne. Implementacja TCP/IP jest tak samo dobra
> jak w Linuxie.

Co to sie porobilo :-) Jeszcze rok temu jak sie pytalem o dynamiczny
routing pod linuxa, a raczej dlaczego nie dziala, to dostawalem
symptomatyczne odpowiedzi: "Wiesz, ja wiem ze Linux jest naj... ale
jak chcesz dobra siec to postaw sobie BSD".
A teraz juz "tak samo dobra jak w Linuxie" :-).

J.

P.S. Stwierdzenia sa prawdziwe, ale ten ukryty podtekst :-).